Good shit?!



Som Linus brukar säga.
Men nej, dagens gympass var mest... bara shit.

I efterhand kan jag ju skratta åt det, man får väl ta det för vad det är?!
Allt var liksom fel idag. Jag kanske var övertaggad?! ;)
Fel folk; Sprattelgubbar som bara var i vägen "paxade" 5 olika maskiner samtidigt, strödde hantlar och stänger överallt... Sånt blir jag vansinnig på..!
Skivan som spelades var totalt kass, och hackade hela tiden. Jag gick och bytte, men nehej du! Då går en äldre man (GUBBE!) fram och byter min skiva... mot melodifestvalen! Och nu pratar vi årgång 2001(!).
Inget bra tryck, hela jag var lite mjäkig idag.
Ja jädrar...

Som tur var stötte jag på Linus i korridoren efter halva passet.
Fick ur mej lite aggressioner och skrattade lite åt hur patetisk jag kan vara.
Gick in och körde klart passet, och sen upp på crossen.
Mjae, blev inget toppenpass... Men jag fick gjort allt jag skulle och lite till, så godkänd blir det i alla fall!
Sen upptäckte jag en ny ådra, dagens höjdpunkt! :)

Och nu sitter jag här, har gjort en liten "planering" inför veckan, som jag tror kommer bli en bra vecka!
Mycket jobb, mycket träning, mycket cardio... och sen inte så mycket mer än det! ;)


Nu orkar jag inte va uppe längre, jag ska ta kvällen och ladda inför veckans alla kommande pass!

5-6 Styrkepass.
7 morgonpromenader.
6 cardiopass efter styrkan.

Så är jag inte på jobbet, är nog risken stor att ni hittat mej på gymmet.
Nu äre bara att sluta tänka, och bara ösa på.
Heja heja!





Igår kväll, innan läggdags! Inte såå svullen i ansiktet ändå!
Nästan stolt över att jag kan behärska mej någorlunda!
(tog 25 år...)



Kommentarer
Postat av: emelie

schnyggo!!!!!!

2011-02-28 @ 08:47:16
URL: http://metrobloggen.se/ hyrkas
Postat av: Alexandra

Säger hon! -Som kommer va snyggast o grymmast i hela Alingsås den 9:e april..!!!! :)

2011-02-28 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0