Har en känsla



Av att jag glömt något?!
Vad sjutton är det jag glömt...?
Sånt här kan reta gallfeber på mej, för jag FÅR INTE glömma saker.

Idag skulle jag på ett möte, och fick sätta alarm och minnes lapp på mobilen..!
Nu tror jag ju inte att jag skulle ha glömt det, men jag vågade inte ta chansen... ;)
Och det mötet gick väl... bra antar jag?!
Jag får träna gratis och på lite "vip" tider, mot att Atletklubben får ha sin logga på dom kläderna jag kommer ha när jag tävlar.
Helt okej deal. :)
(Kommer in tiiidigt på gymmet from nu, så då slipper jag PRO-gänget o radio Värmland! Jippie..! :P )

Nej, jag kommer fortfarande inte på vad det är jag glömt.
Jag får väl helt enkelt gå och lägga mej och hoppas att minnet är bättre i morgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0