Hög tid...


För att finna sängen.
-Egentligen.

Men här sitter jag, och bara flummar runt i brist på energi för att ta mej TILL sängen.
Kommer säkert va jättenöjd på mej själv i morgon för att jag slösar bort skönhetssömnen.
(som jag är i väldigt stort behov av)

Väldigt nöjd med dagen idag, och då speciellt med träningen.
Har kört axlar, och bara det i sej är ju KUL! Men, det gick bra idag med! :)
Starkare än på länge, kunde båda öka på vikter och reps idag.
Ni anar inte hur bra det känns! Hela jag blir lugn och fokuserad, allt runt omkring stämmer helt plötsligt.
Jag kan tillexempel tänka, och fantisera om mat utan att bli koko, för det stannar där. Vid tanken.
När träningen går bra är viljan att bli bättre mycket större än alla cravings i världen..!
Så jag hoppas innerligt att jag får stanna kvar i det här "flowet" nu, för det behöver jag för att kunna ta mej i mål!
Ska jobba för att få kvar i min bubbla! Lycklig, motiverad och med en sjuhelvetes tränigsvärk!
(Känns att ryggen fick en ordentlig omgång igår)

Linus var på gymmet idag, Linus Linus... Han skrattar mycket åt mej.
Kan bero på att jag berättar allt klumpigt och dumt jag gör för honom?!

Så på Linus begäran kommer här "Dagens Alexandra"
(Faaast, det blir gårdagens.. kommer inte ihåg vad som var dagens?! Linus..?!)

Är inne på näst sista ryggövningen, fatmanschins. Bra sliten.
Som jag skrev kör jag "fatman-chins". Jag är för tjock och tung för att göra riktiga, så jag kör helt enkelt så att jag hoppar upp, håller emot allt jag kan på vägen ner, och dom sista kör jag på tå. (Hängde ni med?!)
Jag kör detta i knöböjs ställningen. Och längst ner i "buren" sitter det ju stänger som stopp. Yes.
Och när jag då hade kört alla seten var jag ju jäääkligt sliten. Så jag sätter mej på huk, och är lagomt yr.
Svartnar lite för ögonen, så jag tar tag i dom där stängerna för att inte tappa balansen.
Vad sker?! Joo, stängerna åker väl ut när jag drar i dom! (Såklart, pucko Alex!)
Så det blir ett jävligt fint röööv-plask på mej! Skoja att jag blev paff?! Skoja att jag hela gymmet gungade till utav "jordbävningen"?!
Haha! Dom som fick med sej min lilla bravad höll ju på att dö av skratt.
Jag skrattade en del jag med! (medans jag bara ville gråta över min jäkligt onda röv.)
Tröstar mej  med att jag ändå landade mjukt, och över att jag i morrn säkert komma göra nåt ännu klantigare och då blir ju det här bortglömt. ;)






Näääej, nu får jag samla krafter och ta mej in till sängen.
Ledig i morgon..!
En liiiten sovmorgon kanske?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0