Jag är så jävla lättlurad...



Dåligt ibland, men väldigt bra ibland.

Tex säger jag till mej själv varje morgon innan cardion;
"Jamen orkar du inte köra intervaller kan du ju bara gå idag."
Åh, skönt tänker jag då..! ;)
Väl ute så orkar jag alltid göra dom, i regel blir det tillochmed några extra.
(Som straff för att jag tänkte fuska mej undan!)

Idag försökte jag lura mej själv nere på gymmet.
"Äh, kör en magövning och bara 2-3 st på axlarna... Sen kan du få sticka hemåt."
-Jomenvisst!
Slutade med att jag blev förbannad på mej själv för att jag är så lat, så jag och körde en extra övning mage, mosade axlarna värre än värst och körde  25 minuter på crossen efter det.
Vilket gjorde att jag var klar på gymmet kl.22.45.

LOVELY!

Och nu skulle jag behövt ta lite kort, men det blev ju som sent i kväll...
-Gahh! :(
Så den där sovmorgonen går jäkligt mycket bort i morgon,
nu finns det fasen inte tid för sånt!
OM nån känner för det (och vågar) kan ni ju ringa o väcka mej i morrn bitti!?
Helst väldigt tidigt så jag blir lite halvgrinig, tror jag kommer ta i lite extra på cardion då?!
Vilket kunde sitta finemang..!


Nej ZMA, L-glutamin och så sängen!







Tror februari kan bli en bra månad!
Första dagen har i alla fall börjat bra! :)



Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken disciplin du har tjejen! hur mycket cardio kör du egentligen? Riktigt impad!! Tack för dina fina ord me:-D vi kommer va grymma om 10 veckor! Yeeeey ;-) kraaaam

2011-02-02 @ 05:58:41
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas
Postat av: Sunniva

Haha! Jeg er akkurat likedan! Prøver å overtale meg selv til å sove mer når jeg skal opp for å gjøre morgenkardio. Heldigvis vil jeg ikke høre på meg selv, så da blir det kardio allikevel! :D

2011-02-06 @ 11:41:30
URL: http://langmo.blogg.no
Postat av: Alexandra

Ja det är lika bra att inte lyssna på sej själv, man ångrar sej fort om man ligger kvar o drar sej alltså! ;)

2011-02-06 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0