Jag funderar på jag...



Om jag ätit allt jag ska idag?! Känns som om något fattas liksom?!
Men det är väl bara önsketänkande..?! ;)


Har haft TOTAL vila idag!
Hade bara planerat gymvila, men det blev cardio vila oxå. Kändes som om mina ben behövde det.
Lite weard planering kanske, iochmed att det är vägning i morgon bitti...
Meeen, jag hinner ju knata ett varv i morgon innan det är dags att bestiga vågen.
Huamej!

Har som vanligt lite ångest. Vill så gärna att det ska ha droppat ordentligt nu.
(Sen så nämnde min coach något om en ev. belöning om det gått bra?! Och om den belöningen nu inte skulle innehålla mat, då vet inte jag..! Då blir jag nog... deprimerad!)


Annars... Jaa...
Jonas (chefen) var på jobbet idag! Så då fick vi ju byggt om lite i affären! -Igen..!
Och jag fick fråga alla mina 1000 frågor.
Tänk att en människa kan fundera så mycket som jag gör?!

Nu tillexempel, sitter jag och funderar på om jag kan gå och lägga mej utan att va den tråkigaste människan på jorden?! Sen funderar jag på varför jag ens skriver det, för om jag inte gjorde det kunde folk ju i alla fall få TRO att jag är lika "normal" som alla andra...
Ni vet, ser på Lets Dance (utan att rösta såklart!), dricker rödvin, käkar godis och tacos... somnar på soffan inom en timme. Vaknar, äter tacorester för att sen gå och lägga mej.

Nej nu börjar det dra iväg här.
Jag krånglar inte till det mer, jag går bara och lägger mej.
...Och läser nya BODY! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0