Jag har så jävla lust...



Att ta upp mobilen, ringa första bästa människa (Mamma, Dahl?!) och bara GRINA!

Meen, jag ska inte göra det. För det hjälper inte ett jävla smack!
Nej du fröken G-dotter, det kanske är dags att kavla upp ärmarna och inse att allt inte alltid är en dans på rosor?!
Varje fall inte på diet... ;)

Var ju så taggad inför träningen idag, och så gick det bara halv-bra. Och jag har så svårt att acceptera att det ibland går lite sämre på träningarna. Det är så tråkigt..!

Gjorde i alla fall ett nytt PB i marklyft idag. Hela 2 reps på 100kg.
Och jag vet, det är absolut inget märkvärdigt alls ute i stora världen...
Men jag får väl se på det som så här;
Jag gjorde 2 reps. Jag kunde gjort 0?! Eller hur?!


För att fortsätta i samma positiva anda (jag försöker i alla fall) så tycker jag själv att formen ser
mycket bättre ut nu! Jag droppar! WEEE..!
-Och jag gillar maten så inåt bomben! :)

Sen kunde ju alla mina tv-kanaler bara försvunnit?!
Och jag kunde glömt att hänga på bostadsbolagets erbjudande om att få kanaler?!
Haha, skoja att det är så eller?
Men jag har ju inte ens saknat dom, så jag antar att det kan kvitta ett tag till.
Vem fan har tid att se på tv då?
Haha, dör väl?! Jag är bara så underbar ibland!

Nej, lite Solsidan på tv4 play då eller?!




Snarlikt mej idag... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0