Lyckliga mej.




Ska snart gå och sova. Blir nog lite sovmorgon i morrn tror jag.. :)
Sen morgonprommis;

AND THEN...

-FORMCHECK!

Hugha! 

;)

Det värsta är att jag ser framemot dom på riktigt nu. 
För även om nog ingen annan ser det,
tycker jag nu att det börjar vända och att formen blir bättre dag för dag.
Notera att vi nu inte pratar fantastiska, gigantiska framsteg..!
Men ändå så går det åt rätt håll. :)

När man har kommit in i det "tänket" blir det så mycket lättare att hålla sej på mattan och göra det man ska.
Just för att man ser att det leder nånstans helt enkelt! 

Yes, sånn erre!

Haft en mysig kväll med fröken Dahl. (L) Hon käkade Dalblads bars, jag fluff. 
Minchoklad baren såg jäkligt god ut, och luktade M-M-M!
Men neej, jag höll tillgodo med mitt älskade fluff. ♥ 





Sitter och skrattar åt Emelie oxå, hon skickade sin tidsplanering inför i morrn på fejjan förut.
-På vad hon skulle äta på ätardagen alltså!
Haha, men ska man hinna med att få i sej allt krävs det väl noga planering.
Runt klockan 5 tror jag hon skulle dra igång.
Fan bruden, jag diggar dej rakt igenom!
:)


Själv får man väl som sagt ta sovmorgon och sen bara låtsas att det är måndag eller ngt.
I alla fall tills jag hör av Coach.
Kanske kanske får jag äta NÅT litet.
Men jag vågar fan inte hoppas.
Haha!




Ska uppdatera om Outlet träningen i morgon!
Jeanette rockade! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag diggar dej alex!!

blev en hejdundrans dag igår skönt att det var den sista!! :)



får nöja mej med thaimat de kommande lördagarna:S

men får vara glad åt det lilla!



var chockad över ditt val på de 40 min du fick äta



Sharonfrukt?? hahah satte nästan i halsen så mycket jag skrattade :P



du är ju för härlig!!



fullt ös de sista veckorna nu!!!

2011-02-27 @ 23:30:20
URL: http://metrobloggen.se/ hyrkas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0