Med lite (mycket) fantasi...




-Kallar jag det här för tacos! 
Isbergssallad, gurka, liiiite lök och kyckling med egen gjord tacokrydda. 
(Den färdiga, köpta typ Santa Maria innehåller drit  mycket kcal!)

Idag är jag allt kreativ med maten väl?!



Och idag är en mycket, mycket konstig dag.
Alexandra har känt en väldigt ovan känsla.
-Jag har känt mej MÄTT 2 ggr idag! Efter lunchen, och nu... Efter tacon!

 


Helt koko! Jag funderar tillochmed seriöst på att hoppa kvällsfluffet?!
Magen är liksom full?!
Va fan blire?! Och jag har inte ätit mer än jag ska..! LOVAR!

Alltså att känna sej mätt är ju bra,
men för mej är det nästan en varningsklocka på att nåt är fel?! ;)


Jaja, jag lever ju än så länge... Och träningen gick som smort så då är det väl bara att gilla läget!

Funderar på att ta en tidig kväll idag, så jag kommer upp i hyfsad tid i morgon.
Är så himla Irma-puss sjuk! Har inte sett min lilla vovve på säkert en vecka. :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0