Nu räcker det.


Idag har jag lekt förståndig. Ingen morgoncardio, och heller inget gym.

Känner mej som världens lataste och osundaste människa.
Och JA! Jag vet att det bara är en känsla.
Men är man van att röra på sej 2 ggr om dagen, och sen inte kan/får eller borde göra det...
Ja då känns det faktiskt inte skönt, utan mer stressande. Jag vet att jag har jävligt mycket
(och då menar jag JÄVLIGT mycket) kvar att droppa.
Så varje dag räknas liksom... :(


Well, det är var min "formstatus" i morse i alla fall.






(Och en liten sneak-peak på min hall med min fin-fina ordning.
Tex, skor mitt på golvet... och ett -knäskydd?!)




Men nu räcker det med klagande, feber, förkylning och vila.
I morrn drar vi igång igen..! :)

PROMISE!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ser skitbra ut!!!! Vilken donna!! Fortsätt i samma anda o mer bilder tack;-) GO ALEX!!!!!!

2011-02-09 @ 22:45:45
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas
Postat av: Alexandra

Du, hade jag haft din form hade det blivit fler bilder... Nu är jag ju inte där ÄN! ;)

2011-02-10 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0