Outlet


-Fräscht gym!
-Grym Jeanette!

Och faktiskt, några heta gymgrabbar! Inte så ofta man ser här i trakterna!

Körde baksida lår/rumpa och triceps.
Och Jeanette impade som fasen på mej, stark tjej!
Modig oxå, för hon jagade på mej faktiskt...! Och det är inte många som vågar!
Haha, i alla fall inte utav dom som känner mej.
Men fasen, jag TAR DET från personer som ger 100% själva. Det ska vara sagt!

Blev ett bra pass, tror vi tog ut oss rätt bra båda två?!
Känns i mina ben idag i alla fall... Träningsvärken har kommit krypande under eftermiddagen.

Funderar lite på om man skulle köpt ett 20ggr kort,
så kan jag åka dit för variation och motivation lite då och då.
:)




Tyckte den här lappen i omklädningsrummet va bra.
Ta upp faktiskt.
Inte torka upp?





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hehe, gött du skriver tjejen! Idag pratade jag med Tommy (en av killarna på outlet) och han ska fixa ett fint erbjudande till dej. Han fick ditt nummer av mej, så han kommer ringa och erbjuda dej rabatterat träningskort ;). Hääääärligt, då får det vara värt att du får betala lite bensin tycker jag. MER samträning gillar vi! KRAM!

2011-03-02 @ 20:19:53
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Härligt är väl bara förnamnet! Fy fan vad bra du ääär! :) kram!

2011-03-02 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0