Ser förjävlig ut...


Efter ett tappert försök till träning nere på gymmet, (hoppade bara 1 övning) sitter jag i omklädningsrummet och känner mej helt överkörd, mosat, förstörd... You name it!
DÅ, kommer en alldeles underbar människa in...
-Jaha, redan färdig?
-Ja, jag orkar nog inte mer idag... Känner mej inte helt tipp-topp.
-Nä, du ser faktiskt helt
FÖRJÄVLIG UT.

Haha, blev rätt paff och visste inte vad jag skulle säga?! Tack?
Jag gav bara en "Göransdotter-mördar-blick" och gick ut till bilen.



Nu är det faktiskt lite synd om mej.
Mår rätt skit...
Gud, nu vill jag bara ha "sjuk" mat!
Glass att kyla halsen med! Nåt kallt i alla fall!
(Nej, inte kalla grönsaker/lax/kyckling... Inte ens fluff duger!)
:(
 
Och till på köpet ser jag förjävlig ut.


Life is GOOD!



Nej fan, keso med kanel vill jag ha..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0