Skön söndag!


Vaknade till en ny kall dag med strålande sol.
Men som sagt, kall dag. Hela 26 friska minus!
Då går man inte ut på promenad. -Då får man cykla inne i stället!
Booooring. 2;a morgonen i rad nu på cykeln...
Är det lika kallt i morgon bitti åker jag nog fasen ner på gymmet o kör crossen.
Tar jag med mp3´n slipper jag ju Radio Värmland, och då kan det ju bli riktigt bra?! ;)



Annars har jag gymmat bröst/biceps idag, och bra gick det! :)
Tog ett par större (?) hantlar idag. Think big liksom..!

Efter det åkte jag till världens bästa syskonbarn! :) 
Clara försökte förgäves få i moster lite Ballerina-kladdkaka och makaroner med falukorv.
"Men Sajjaaaaa, du kan ta en kaka. Vi kan ju dela?!"
Söt unge väl?!
Men, neej inte ens hennes väldigt glupska moster föll för det tricket.
Drack lite te. Ganska mycket till och med.





Clara tog kort på mej o Lillebroren. Hon är faktiskt med själv oxå, ett finger i varje hörn!
Gullungar..! :)








Måste berätta om dagens höjdpunkt oxå!
VEM kör fast inne i ett garage?!
-Yes,  Alexandra..!

Stressad (som vanligt) på väg ner till gymmet, slänger mej in i bilen, startar, lägger i backen och så...
Backade inte bilen. Det bara slirade och låt som om jag burnade järnet där inne!
Jaha, och varför i helvete ska inte biljäveln backa nu då?!
Jag går ur bilen, SVÄR en lååång ramsa (ni som känner mej vet ju vilket "vårdat" språk jag har i vanliga fall) sparkar lite grus under däcken och gör ett nytt försök. Neeej, slirar fortfarande...
SVÄR ännu mer och hör då gapskratt utifrån.
Fick ur mej några väl valda ord, och vips så var bilen ute. Dock heeelt utan min medverkan.
Vad säger man?! Jag är skrämmande bra på att klanta till det och göra bort mej.
Jag kan nog inte ens skylla på diet-hjärnar den här gången.
Får helt enkelt bara bjuda på denna "charmiga" sida av mej själv.
Och så får jag väl skratta lite åt det själv oxå. Finns väl inget annat att göra!?!



I morrn är det ännu en ny diet vecka då! :)
Och jag ser fram emot att komma i liiite, liiiite bättre form.
En dag i taget, en vecka åt gången.
Getting there..!
:)


Nu ska jag portionera upp min Kylling!

Ha en skön söndag kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0