Skrattar mej till sömns...



Nu kommer ni verkligen idiotförklara mej. Och; Jag förstår verkligen det..!

Igår hade jag ju psykbryt och höll på att grina ihjäl mej när jag inspekterade min formstatus.
Idag har jag varit inne och tittat på start listorna för tävlingen i Alingsås, och jag KAN INTE sluta skratta.
Tittar återigen på min formstatus och dör av skratt.
Om ni jämför mej med brudarna på startlistan kommer ni oxå börja skratta.
Jag kommer ju framstå som ett skämt.
Meeen, det känns ändå rätt okej i såna fall.
Jag har just insett att jag bara kommer kunna tävla mot mej själv i första hand!
Fan, sämre motstånd kunde jag ju valt?! ;)


Nähäjj nu får det allt bli sängen, i morgon ska jag upp och knata en solig (solig, notera det) morgonpromenad!
Ledig i helgen! Så jag ska sova, samla energi, laga dietmat och träna så det bara visslar om det! :)


Har haft ett lååååångt telefonsamtal med grymmaste Emelie Hyrkäs oxå!
Vilken underbar människa! :)
Det drog upp mitt humör från 0 till 100!
Nu, du bruden! Nu kör vi! :)
(Och ha en bra ätarkväll i morgon, det är du värd!)
:)



Natta folks! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0