Soooovmorgon!



Oh ja! Blev kanske en liten en igår med, men inte längre än till 8 i alla fall!
Idag däremot, låg jag i sängen tills halv 11 typ?!
Haha, kände mej nästan som en normal människa?! En bakfylla på det och jag hade smällt in i omgivningen denna söndag! Men gud, nu undrar jag hur jag ska hinna allt idag?!
Kom iväg på promenaden runt 11, frukost lite efter 12...
Egentligen skulle jag väl äta en gågn till innan gymmet.
Meen, efter min uppladdning igår tror jag det ska gå bra att köra ett pass på bara frukosten faktiskt!

Fick 40 minuter på mej av coach igår, och under dessa fick jag äta vad jag ville!
Mina val blev;
Sharon frukt
Mango
Mini-yoghurt med crunchy mûsli
2 tunnbröd med ost/leverpastej
Glass
Chips
Godis

Köpte en stoooor godispåse, men den fick jag inte ner många bitar utav.
Man blir fort mätt! :(
Eller, jag blir ju sällan mätt, men min mage blir full!
Gott var det, stillade en hel veckas begär! :)


Och det skönaste av allt, jag var nästan inget svullen i morse!
Förra söndagen, (då jag tog i ganska mkt mer på lördagen) vaknade jag upp och såg ut som en ballong.
No kidding!
Ont i korsryggen, svälld i ansikte och fötter. That´s what all the carb does to meeee!

Så hädanefter när jag får "fria tyglar" kommer jag passa mej för att få i mej för mycket kolhydrater.
Kroppen tar så jääävla mycket stryk av det. Inte värt det..!
Finns mycket annat gott jag kan stoppa i mej ändå! ;)


Nu åker jag nog till gymmet. Gryyymt gymsugen idag..! Yeay! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kasta in kort på dej lite oftare :) gillar din blogg skarpt /S

2011-02-27 @ 19:08:10
Postat av: Alexandra

Tack! :) :) Ska göra ett helhjärtat försök med att knäppa lite kort den här veckan..! :)



2011-02-27 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0