Tack mamma!



Idag hade jag sån joefla träningsvärk i framsida ben efter träningen igår.
Och då kom jag på en riktigt bra idé!
Vi kör baksida ben o rumpa idag! Jaaa! Bra tänkt där!
Eller så var det väl kanske inte riktigt.
Mer att jag VET hur tråkigt det är att stå på gymmet en lördag/söndag kväll
och inse att man ska köra veckans tråååkigaste pass. Nämligen baksida ben och rumpa.
Därför tänkte jag att jag kör det idag.

Fast det va väldigt nära att jag droppade hela skiten, ville helst sitta kvar på fältgatan och göra ingenting!
Men då säger min kära mor, "Jamen skit i det då. Du ska ju träna för att du tycker det är roligt"
Men hallååå! Så funkar det ju inte! Isåna fall skulle jag ju aldrig komma nånvart med nånting här i livet!
Tänk att bara göra saker när det är roligt?! Nej vet du vad..!

Så jag tog min bag och drog till gymmet. I omklädningsrummet kunde jag inte annat än skratta.
Jag gick på den IGEN! Kan sätta en femhundring på att min smarta mor sa så,
just för att hon visste hur jag skulle reagera. Att jag aldrig lär mej?! Suck!
Men tack Mamma! ♥ Det funkade! ;)

Mina ben är numera döda! Hur jag ska orka genomlida dagen i morgon?!
Shit. I värsta fall får jag ta hissen upp till Body Power. Haha!
Kan tänka mej att den trappen upp kommer kännas väldigt låååång. (Och brant!)

Fick klämt in triceps och extra passet på axlarna idag med. Plus lite tid på crossen.
Så det blev långpass på gymmet idag.
Undrar hur många timmar man lägger i veckan på träning?! Med cardio och så?!
Jag tror faktiskt inte att jag vill veta det... HUH!


Fick äntligen pussa på min lill Irma idag! Hon blev så glad när jag kom!
Lilla pälsklingen min..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0