Changes.



Nu har jag suttit här och funderat en bra stund på vart jag ska börja, och vad jag ska skriva..!
(Och jag har väl fortfarande inget bra svar på dom frågorna, haha!)

Det är väl bara 4 ord som hela tiden snurrar runt och kommer tillbaka.

Livrädd;
-För att inte bli bra nog.

Förväntansfull;

-Inför morgondagen (och alla dagar efter det såklart!) 

Motiverad;

-Nu jäklar är det upp till bevis!

Och sist, men absolut inte MINST...

Tacksam!
-Finns det några gränser för hur schysst man kan vara?!
Vet ni hur jäkla guld det känns med folk som backar upp en!? Jag är själv lite tagen och mållös, för jag vet inte riktigt om jag någonsin kommer kunna ge tillbaka för all den hjälp och stöd jag får...
(Eller jo, jag får väl bannemej se till att bli i jäkligt bra form och inte skämma ut mej!)

Jonas, tidernas bästa chef! Tack så hemskt mycket!
Går det bra för mej lovar jag att du ska få en stoor hink med Citron Fromagé! :)





Och i morgon folkens, startar ett helt nytt kapitel i min diet.
Det här är några av mina nya mates på kostschemat..!






Livrädd, förvänsfull, motiverad och tacksam.
Kan det bli nåt bra av den kombon tro?!


-Klart det kan! :)


Nu går vi ALL IN!


Kommentarer
Postat av: Becka

du ä så duktig gumman!! :) härligt att laxen ä tillbaka å, gött! men.. va de jordnötssmör på bilden?? :P kramar!

2011-02-03 @ 21:59:13
Postat av: Alexandra

Tackar..! :)

Jamenvisst äre! Smakar fin fint ska jag lova..! ;)

2011-02-03 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0