Snart, snart...




Nära skjuter ingen hare...
-Men snart så!
Pratar om formen. As usual.
Jag har väl aldrig varit i en mer pressad/stressad sits än just nu... och vad händer då?!
Joo, jag har blivit lugn som en filbunke. För två veckor sen var jag allt annat än lugn.
Lovar att jag varje dag kämpar lite hårdare,  och vill mer än nånsin.
Kanske är därför jag klarar slappna av lite mera?!
Jag vet att jag gör det jag ska, och att det kommer lossna. Det kommer bli bättre.
-Snart så! ;)

Eller så beror det på att jag har en sjuhelvetes bra uppbackning oxå..! :)  


Hade en väääldigt bra träning idag! :)
Rygg var på schemat, och det var det oxå för svåger och... vad säger man?! Svåger-bror?!
Äh, bröderna Midtsundstad skriver jag!
Så jag fick fint sällskap på dom första ryggövningarna, mark och latsdrag! :)
Tack tack tack! KUL att för en gångs skull inte köra helt själv!
Tror vi gjorde det bra med, för på min sista ryggövning mådde jag svin-illa. Mycket stjärnor i taket!
Då var det så skönt att hoppa upp på crossen i X antal minuter..!
Huh!

Dagens pass blev i alla fall så här;
Crunches i cable
Legraises på bänk
Marklyft
Latsdrag
Stående rodd
Fatman chins (och några riktiga! Go tjockis, go! :P)
T-bar
Pulldowns

Ja. och sen upp på crossen som sagt.




Har lite hat-kärlek till den hära alltså. Äckligt jobbig. Men äckligt effektiv.
Äckligt svår att fuska på. Och faktiskt, mycket roligare än att gå på bandet.
Känner att vi i vilket fall kommer umgås ett par timmar i veckan den närmsta tiden.




Kommentarer
Postat av: Terje

Tack själv:)

Alltid roligare när man är fler än en:)

2011-02-23 @ 11:47:08
Postat av: Alexandra

Absolut! :) Tyckte vi gjorde väldigt bra ifrån oss! hade grym träningsvärk dagarna efter i alla fall..! :)

2011-02-24 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0