Loerdag...







Den här bilden förklarar ganska väl hur jag känt mej idag.
Lite suddig... (o blubbig!)

Lite virrig har jag varit oxå, men det hör mer till vardagen nu! ;)
Har i alla fall trots min "suddiga" dagsform haft en bra dag.
Mycket folk på jobb! Och på helgerna kommer dom "seriösa" byggarna,
så då är det faktiskt roligast att jobba!

Blev ett gympass direkt efter jobb (no kidding!) dock ett lättare pass idag, lite mage och axlar.
Gick riktigt bra! Känns som om allt börjar rulla på så smått nu, 
jag har kommit in i vanan att träna sent och ändå ha okej med energi.
Tänk förr när jag höll på att dööö om jag var tvungen att träna efter kl 18 en kväll på helgen! 
Haha, bortskämd och lat väl?! 
Och tänk vad skönt, jag slapp ju se melodifestivalen idag oxå! 2 flugor i en smäll! ;)

Fick helt plötsligt trevligt sällskap av en fly förbannad Dahl (hon är trevlig fast hon är arg)
som flydde fältet hemifrån postgatan där det visst va full fest?! 
Så hon fick häva ur sej sina aggressioner, och jag fick ett gott skratt!
Tack för besöket..! :)

Jag får skylla på henne när jag faktiskt inte hinner uppdatera mer specifikt om träningen som jag skulle gjort...
Jag MÅSTE göra matlådor nu, innan jag blir alldeles för trött!


I morgon är det;
morgonpromenad,
jobb,
gym

käka fluff o jordnötssmör!

JAG KUNDE HAFT DET VÄRRE! :)





Kommentarer
Postat av: emelie

såååå snygg trots "suddet" jäkla armar du har bruden!! ser BRA ut!

2011-02-06 @ 10:56:33
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas
Postat av: Alexandra

Du är för go du Emelie! :)

2011-02-06 @ 22:34:56
Postat av: Johanna

Men Alexandra det trodde ja inte du var en sån styrke tränare =)Fina muskler. Hur länge har du tränat för att får dom?

2011-02-08 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0