Vårkänslor..!



Nu kommer våren! Och solen! Äntligen! :)

Plusgrader på morgonpromenaden, så jäkla härligt!
(Sen att det var snorhalt och att jag begav mej ut med livet som insats är en annan sak...!)


Sovit jättedåligt inatt, drömt om allt mellan himmel och jord.
Till på köpet sov jag lite längre än planerat, så det blev en härlig panik-start på dagen!
Men då blev det ju vartfall lite fart på fröken G!

Annars känns det som en BRA dag idag! :)
Har ätit första målet på nya upplägget, snart dax för mål nr 2.

Ska köra "storkok" idag, kyckling o lax i mängder. The lax is back!
Dock har jag min mat  lite utplacerad... Kycklingen är hos Dahl o fisken hos mami.
(Käckt med stor frys på diet! Suck!)
Så jag får åka på en liten upphämtningsrunda först! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0