Äkta kärlek!



Måndag; idag gillar jag dej mer än nånsin! :)

Började med en halkig morgonpromenad i morse... Va bra nära att dratta på arslet ett par gånger!
Men, bara nära! ;)

Efter det jobb mellan 10,00-20,00. Det konstiga är att dom där timmarna går så snabbt?!
Kanske beror på att det är 10 roliga timmar? :)

Jaja, efter dom 10 roliga timmarna blev det i allfall dags att stämpla ut och dra ner på gymmet.
Taggad till upp över öronen drog jag igång med dagens pass som blev mage/rygg.
Och hujeda mej så bra det gick idag! Hade bra kontakt, klarade köra relativt tungt, kände inget i underarmarna och så ett nytt PB i marklyft på det! :) YEAY!
Under såna där bra pass så slår det mej varför jag håller på med det här.
För att jag ÄLSKAR det! 
Även om klockan är över halv tio på en måndags kväll, och jag har halva passet kvar...
-Så fullkomligt älskar jag det!
:)


Älskar oxå att mitt styrkebälte kom till jobbet idag! :)
Eller mitt är det ju inte än, jag ska få det av kära Syster i födelsedagspresent! :D


Har faktiskt lagt ner mej och tagit lite kort idag...
Men faktiskt så verkar det som om jag har glömt kameran i skåpet på jobbet bara för det!

Så dom får vänta tills i morgon..!


Nu är det hög tid för sängen här, upp o köra cardio innan jobbet i morgon. -Blirt!


Natta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0