Andas... lugn... andas



PANIIIIK!!!


Jag hatar, HATAR att jag är så jävla klantig, vimsig och nervös just nu.
Dålig tajming. Otrooooligt dålig tajming.


Jag har i alla fall packat klart maten. (Den går ju alltid först.)
Ska jag ta gymväskan med mej?! Ska jag träna i morgon?!
Klarar jag EN dag utan att vimsa bort mej totalt?!
Beta alanin... kan jag allt?!


Jag klarar inte av mej själv just nu.
Bara irrar omkring som en yr höna.
Tar fel vikter på gymmet, handlar fel mat på affären...
Vägrar gå 2 ggr med alla väskor och matkassar,
(får gå 2 jävla ggr ändå eftersom mobilen ligger kvarglömd i bilen.)
Talar om att jag ska mínsann inte på Lasse till helgen! Nej för jag ska på Snakebite..!
(Eller Alexandra, du kanske skulle på Wild Rooster?! Och på förfest med Snakebite?! Ja!)

Nu går jag bara och lägger mej och hoppas på en bra dag i morgon.

Och så ska jag skratta åt att jag köpt ny tv.
Som jag haft på hela 1 (!) gång sen i fredags.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0