Day one



-Check! :)

Och den gick bra... tror jag?! Jag får väl ge mej själv en chans att komma in i matchen.
Jag kan väl inte räkna med att kunna allt efter EN dag?!

Liiite lugnare nu i allafall... Första dagen är ju alltid värst.
Och det känns bra. Phu...! ;)


Hade tänkt gymma efter jobb idag, trodde nämligen att jag slutade 19.00.
Men det visade sej att jag visst jobbade till 20.00, och så ville jag hem och uppdatera Dahl om min dag...
Så då får jag va gymgrym i morgon istället. :)
Antingen före 10.00 med PRO tanterna. Eller efter 20.00 med... dom som inte festar eller har fredagsmuuus.
Vet ärligt talat inte i vilket kategori jag passar bäst?!




Jaa, då är det bara att packa färdigt gymväskan, matlådorna och sen bege sej mot sängen.
I morrn ärre dags för dag 2.
Looking forward..! :)




Och Tack till dej fina människa som gjorde min dag idag!
Det där mailet gjorde mej så himla glad!
Tack! Ska tänka på dej i morgon när jag sliter nere på gymmet..! :)






Och självklart tack för ALLA sms och uppbackningar idag! :)

Å trashers... Jag saknar er...
Det kan ni skriva upp i SVARTA BOKEN! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0