Det kostar att ligga på topp!


Har haft gymvila idag, så jag åkte och storhandlade efter jobbet.














För cirka 1000 spänn fick jag i princip biffkött, kyckling, torsk, potatis ris och grönsaker.
Detta kanske räcker i lite över en vecka.


Yes, det sviiiiider i plånboken...

Insåg snabbt att det får bli inköpsstopp på mej resten av månaden...
(Kul att det gått 2 dar sen lönen kom!)
Sen kom jag på att jag ska upp o handla massa på jobbet i morrn.
Men efter det, då får det va nog alltså.
Då har jag ju i ochförsej allt jag behöver oxå.
Mat o kosttillskott.
Simple as that..!
:)



Men i slutändan tycker jag ju att det är värt det.
Fast det är ändå så jäkligt sjukt att det kostar dubbelt så mycket att äta ren och bra mat...
-Mot vad det kostar att äta halvfabrikat och massa onyttigt.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med! Blir alltid så dyrt när jag handlar ockaså bara för att jag vägrar äta sån där annan skit! Konstigt att det inte är tvärtom egentligen!! Ser ofta priserna också, eftersom jag jobbar i kassan på Hemköp och det är ju sjukt va folk köper mkt billig skit!!

2011-01-29 @ 20:22:49
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Helt koko! Jag handlar ju ändå bara mat åt mej själv! Och ingen "lyxmat" heller egentligen! Torsk liksom...! ;)

2011-01-29 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0