Energi fredag!



Kom inte i säng så jätte tidigt igår... Fick för mej att jag skulle dra igång och fixa större plats till alla kosttillskott i köket! Satt väl i lite sen ommöbleringen på jobbet antar jag?!
La dock ner projektet nån gång runt 01.00, började bli lite ostrukturerat då!
Så nu är det ju verkligen bra ordning... NOT!

Trots att det blev en "sen" kväll igår vaknade jag tidigt idag.
Eller tidigt, jag var påklädd och utanför dörren runt 09.00.
Energin och motivationen är ju på topp,
så jag tog en jobbig skogsrunda och kämpade ordentligt i snön.
Lte extra uppförsbackar, bra både för pulsen och röven. :)

Eftersom jag ändå har energin idag, ska jag få gjort allt tråkigt på förmiddgen tänkte jag.
I köket är kastrullerna med ris o potatis på full kokning,
och jag ska snart ge mej ut och storhandla inför nästa vecka.
Såklart hälsa på mina gamla kollegor också! Saknar tjejorna..!

Har lite lust att träna i Norge idag,
kanske ska höra med grabbarna hur deras planer ser ut...


Ska försöka hålla tidsplanen jag annars är så jävla dålig på, så nu får jag sätta fart!




Lite fredagsmotivation oxå! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0