:)



Jag är och har varit väldigt glad idag. Har skrattat en hel del..!

Blev en rätt lång dag idag?!
Började jobba kl 10.00, innan dess kördes det cardio. Slutade jobbet kl 20.00, och efter det rätt ner på gymmet.
Va väl färdig med passet runt kl 22.00?! Nåt sånt...
Var lite nyfiken hur det skulle funka att träna såpass "sent" som det ändå blev.
Positivt överraskad..! :)
Körde lite mage och efter det bröst/biceps. Bröstövningarna gick kanoners idag. :)
(hoppas på träningsvärk..!)

Började tagga för gym redan innan lunch idag! Så mycket folk inom shoppen som ger en energi! :)


Och fy tusan, ni ska bara veta hur bra det känns att vara i en miljö där man är "normal!"
Med chefen pratas det mest träning, erfarenheter och produkter!
Tillochmed lunchen ägnades åt kost och träningsprat!  
Känns bra att ha en förstående chef, som är insatt och som pushar en!
Tillexempel var det liksom inga konstigheter att han åt lunch buffé och jag min matlåda.
Han vet ju, att det är så det är..!
Skönt att som sagt vara "normal" och inte behöva förklara/ursäkta sej hela tiden!




Men nu börjar det väl bli dags att tänka på refrängen för idag?!
Huh, svårt att varva ner bara!

Och så har jag en fundering. Vad har jag för intressen?! Förutom träningen?!
Haha, har jag nåt annat intresse?!
Att umgås med folk... kan det räknas?!






I morgon bitti ska jag prova RAWLAB proteinet! :)
Det är äkta lördags-drink det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0