Fantastic.



Egentligen har jag inte tid till det här just nu, borde diska duscha och sova!
Men det får vänta lite till.
Vet inte riktigt var jag ska börja bara?!

Med jobbhelgen kanske?!
Den har varit kanoners, jag tycker nästan det ska bli tråkigt att vara ledig i morgon! :(
Mycket trevligt folk inne igår, och damn..! Tror ni det är mycket heta grabbs inom jobbet eller?!¨
Jooo-de! Haha!
Och jag har inte haft långtråkigt en enda sekund, ändå är det väldigt lugnt nu i januari.
Vad jag gör?! PLUGGAR kosttillskott så det står härliga till! Drömmen väl, sälja och läsa om det man är mest intresserad av! JAG ÄR LYCKLIG! :)

Hade gymvila igår, men idag var det på´t igen. Baksida lår, rumpa och triceps.
Bra kontakt idag..! Jag tror det där jobbandet har gjort mej mer motiverad än nånsin!
Nu är det ge ALLT som gäller på gymmet.



Åh, nu börjar jag bli sliten alltså...
Får väl göra mej klar för att ta kvällen!







Förresten!
Rawlab proteinet var supergott! Provade jordgubb, och jag blandar mina shakes med vatten..
Och då är det fasen inte många sorter som smakar såpass bra!
Så 5 tummar! :)



I morgon ska jag teste SELF, Päron/vanilj! :)









Kommentarer
Postat av: Evelina Hammar

Hej! Kom precis in på din blogg för första gången. Skoj att du skall debutera detta året :)

Undrar vad du tycker om Self's päron/vanilj protein? Det är min sponsor, men den smaken har helt gått mig förbi.. :P

Kör hårt o lycka till!

//E

2011-01-15 @ 19:31:17
URL: http://www.evelinahammar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0