Formcheck v1



Jaa, den har liksom glömts bort!

Vägde mej i lördags morse, och hade då inte droppat ngt alls. Besviken!
Gjorde en ny vägning dagen efter, och hade då droppat runt 1 kg.

Hmm, lite vimsigt allt det här!
Min egen teori är att träningsfrånvaron under min lilla sjukperiod (2 dagar) kan ha spelat in.
Samt stress inför nya jobbet, och omställningen att jag inte kan dricka lika nycket vätska då jag inte har nån toa uppe i shoppen! (DET är jobbigt för mej det..!)

Den här veckan har det gjorts en ändring i upplägget, vi har ökat på cardion från  40 min till 60 min.
(Som jag skrev igår.)
Heidi räknar och kollar under veckans gång igenom maten, kan hända att det blir en sänkning efter helgen.


Det var förra veckans lägesrapport, ny kommer till helgen!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0