Försöker bli färdig...



Inför Oslo turen i morgon...
Är väl inte så mycket att packa egentligen, fast höll på att glömma maten!
Men, nu står den på plats i sina lådor i kylen! :)
(Har tillochmed lagt med besticken, skulle vara så typiskt mej att glömma dom!)


Så nu tror jag att jag fått med mej allt?!
En snabbtur inom jobbet i morgon bitti, så ska vi va "Ready to go" sen.



Har ju såklart fått till ett gympass under dagen oxå, blev mage + rygg.
Lyckades med bravaden att sträcka mej på baksida vänster låret, när jag körde stående rodd?!
Jaaa, det ska liksom vara mej för att lyckas med det väl?! Haha!
Så har jag tur ska jag väl få träna duktigt med ben i morgon då.. ;)

Efter gymmet åkte jag en snabb(!) tur inom mamma o pappa.
Förenade nytta med nöje då mamma fick slänga i lite hårfärg i huvudet på mej.


Börjar väl bli hög tid för sängen nu, ska ju upp o intervalla innan avfärd i morgon.
Äta frukost o duscha kunde ju oxå passa fint!
Inte varje dag man är i Tigerstaden liksom..! ;)


Tack för alla som tittat in här under dagen, har haft helt otroligt många läsare!
Hoppas att i alla fall några tittar in igen!
Lovar att ta massa massa bilder i morgon, så ni har nåt intressant att komma inom igen för!

:)





Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0