Första passet..


På första veckan, på nya året! :) 



Kändes bra att va tillbaka! Eftersom jag varit därifrån i hela 2 dagar... He!
Det blir lite som när man är bortrest, borta bra men hemma bäst!
Ibland är det bra med gymvila, om så ofrivillig.
Man vill liksom så mycket mer när man väl är på plats då!

Och det va tur att jag var så taggad, annars kanske jag hade gett upp idag! Haha!
Folk vällde in, och man fick va snabb och rycka åt sej det man skulle ha!
Knökfullt verkligen...! 
Men förutom att det blir lite väl trångt, tycker jag faktiskt att det är jättekul.
:)

Mitt pass gick trots allt bra! Kände mej väl inte starkast i världen... Men lite stark! ;)
-Skyller allt på förkylningen.
Måste bara berätta nåt riktigt weard oxå...
Efter marklyften och latsdragen fick jag skiiit ont i underarmarna!
Alltså inte som nån pump jag haft tidigare, utan riktigt ont!
Tyckte vänster armen kändes riktigt svullen, och jag hade svårt att greppa ordentligt.
Höll på att tappa stången när jag rodde, klarade liksom inte hålla ordentligt...
Så min första tanke var ju att jäklar, nu har jag vridit sönder amen oxå!
Men, jag körde vidare... Det gick ju, men det va inte helt behagligt.
Det släppte i omklädningsrummet och va nästan borta när jag kom ut till bilen.
Så frågan är om jag inte fick en sjuhelvetes pump i alla fall?!
I sånafall har jag aldrig varit med på maken...
Måste höra med dom "gamla" gymråttorna om detta!
Hmm...


I morrn är jag ledig..! Och på onsdag är jag ledig..!
Sen drar det igång! :)




Looking forward..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0