Fredagsmys.




Ska snart hoppa i säng, men innan dess va jag ju tvungen att få i mej lite mat, kolla mejlen o uppdatera lite! :)

Har haft en kanondag! Hann bara jobba en halvtimme innan det kom 3 stora lådor med nya kläder från Swedish Fitness! Så jäkla mycket fiiint! Nu har vi dom senaste nyheterna i butiken...
Pratade med trevliga Anna som är säljare oxå,
nu ska vi jobba hårt för att ha ett bra sortiment på både herr och dam! Nytt o fräscht ska´re va!

Och av en tillfällighet hänger det en drös kläder på lagret... Som bara väntar på att min lön ska komma in på kontot så dom får följa med mej hem! :) :)


Vad har hänt annars?! Mycket folk idag, så det har gått i ett. Tippar på att det blir värre i morgon..!
Eller värre, bättre ska jag väl säga!

Blev ett gympass efter jobbet, det "extra" axelpasset och 3 set mage. Gick väldigt bra! Lite skönt att träna såpass sent en fredag, kvällen är liksom ändå halvt förbi så då kan man lika väl kosta på sej att träna utan att stressa.



ÅHH! På tisdag åker jag och Dahl till Oslo för att träna med Heidi!
(Jag måste posera arslet av mej resten av helgen..)
-LOOKING FORWARD!


Näpp, sängen vare ja. Behöver minst sagt en godnatts sömn!
Formcheck i morgon bitti, men innan dess cardio...
Som är uppdaterad med intervaller från och med nu!

Och så fyller jag ju faktiskt år. Jag önskar att jag blivit stor o stark tills jag vaknar! ;)
Lite bättre axlar och lite bredd på ryggen skulle passa perfekt på 25 årsdan.


Sweet Dreams!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0