Frukosten



Är i magen, cardion gjord... Då var det bara resten av dagen kvar då! :)
Gym, städning och kalas står på schemat. La familia kommer hit, så mästerkocken ska snart bege sej in i köket för att slänga ihop något ätbart. Ska nästan bli lite kul, kan inte påstå att jag "lagar" mat annars.
Jag kokar eller steker och lägger i lådor. Inte samma sak..!
Vill dock klargöra på en gång, att jag kommer hålla mej till min dietplan. Torsk it is! :)


Fick till ett bra pass på Raggen igår, Odd Uno vet hur man pushar!
"-Foookuuus! Sista chansen nu..!" :)

 











Pics from yesterday! Tusen tack för träningen Odd Uno!
Du är helt otrolig på att få mej glad o motiverad! :)
Glad att du finns och är villig att stötta mej i det här..!
Betyder mer än du nånsin kan tro! :)


Efter träningen åkte jag till syster för att se Let´s Dance. Har ingen aning om vilket par som åkte ut,
för systrarna sisters somnade till både två ett par gånger.
Jag kastade in handduken innan 10 och åkte hem.
Men tack för ypperligt sällskap den lilla stunden vi båda höll oss vakna! :)


Har haft vägning idag med, tar mer om den sen...
Ska ta lite mått och så innan!
Meen, här kommer en liten "dags-form bild!"




Nu var jag fan modig alltså...
Good damn it!
Men den magen ska bli tightare.
Var så säkra!
;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Herre gud vad snygg du är !! Jättekul att följa bloggen och se vad målmedveten du är.. stort lycka till!

2011-01-29 @ 21:13:57
Postat av: Alexandra

Tusen tusen tack! :) Dom orden värmer så inni bomben! Ska tänka på dom när det känns som tuffast!

2011-01-29 @ 23:30:21
Postat av: Sandra

Du är grym Alex! o du har verkligen inspirerat mig till att träna mer.

lycka till o keep up the good work :)

2011-01-30 @ 14:09:45
Postat av: Alexandra

Tack Sandra! :) Jag lovar att jag ska jobba på och ge allt jag har! Lycka till med din träning oxå! Kommer bli kanon!

2011-01-30 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0