Happy Friday!




Nytt pulsrekord på intervallerna i morse. Börjar tusan få kläm på det nu!
(-Brinn fett, BRINN!)


Har varit en tur på centret, fick justerat armbandet på fina klockan jag fått...
Så nu kan jag äntligen börja använda den! :)



Inom jobbet en sväng, och jag fick:




-Choklad/blåbär...!

Sa det till Linus häromdan, efter tävlingen när jag har "ätar-dag" ska jag fan dricka proteinshakas hela dagen!!
Så jäkla gott! Känns det trögt att träna en dag, får jag motivera mej med shaken jag får ta efter träning! ;)
(Och där drog jag just in 10 koko-poäng till va?!)


Nu ska jag packa väskan inför träning på Raggen med Odd Uno! Eidskogens svar på Jay Cutler! ;)


Efter det åker jag till Sis på fredagsmys! :) :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0