Helgen...



Åh, gud jag är så TRÖTT!
Mina ben och fötter värker... Och huvudet är (ännu!) segare än vanligt..!
Har sovit dåligt nu det sista, och det märks fort när man har långa dagar med jobb,
träning och diet vill jag lova!
Men det är helt självvalt, så jag borde skämmas nu när jag beklagar mej!

Har börjat köra intervaller nu på morgoncardion. Och hej vad det är svårt för Fröken G!
Haha, körde första gången igår och jag fick helt hjärnsläpp.
Ska köra spurtar... 20 sek spurt, 10 sek vila, 20 sek spurt osv. Detta 2x10. (alltså 20 spurtar totalt)
Okej, ni som känner mej vet ju vilket matematiskt geni jag är. Haha!
Lägg då till att detta görs runt 7 snåret på morgonen och det är dessutom mörkt och isigt ute.
Tror ni jag får det lättare?! Näej!
Efter att ha sprungit o klockat några spurter var jag totalt lost! Hur många sek hade jag sprungit?!
Hur många spurter hade jag kört?! Och vad sjutton va den totala cardio tiden?!
Började gapskratta åt mej själv där ett tag, snacka om vims Maja!

Gick lite bätte idag, så i morrn kanske det nästan går vägen?! ;)

Hade gymvila igår, men idag var det på´t igen.
Absolut inte mitt bästa pass, första halvan gick totalt käpprätt!
Så jag var lagomt förbannad när det var dags för triceps. Så ja, triceps fick sej en rejäl omgång idag!
Allt ont har ju något gott med sej!?! ;)


Hade en toppers födelsedag igår! Otroligt många fina hälsningar! :) Tack alla!



Nu ska nog den gamla 25 åringen bege sej mot sängen...
Ledig måndag o tisdag... 
Så i morrn blir det nog sovmorgon, för på tisdag blir det Oslo för hela slanten! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0