Hur gör jag nu?!



Livet på diet är inte lätt alltså.
Träning med Dahl i morgon klockan 11.
Måste äta innan. (Aldrig styrketräning på tom mage... -Big NO NO!)
Borde helst köra cardio innan frukosten. (Orka köra 1 timme cardio på bandet efter styrkan, boooring!)

Med mina uträkningar innebär detta alltså;

*Frukost senast kl 09.00 för att jag ska hinna smälta maten tills det är dags för träning.

*Måste vara utanför dörren jätte senast kvart i 8 för att hinna gå 60 min o hinna tillbaka i tid till frullen.

*Uppstigning runt 7 då?!

-På en ledig dag?!

Yes, så får de bli! :)
Allt för dej Dahl!







Lite snabbt om träningen igår och idag!

Igår blev det träning efter jobbet, axlar! :)
Vet inte, men det kan va nya favvo passet?!
(Tur för mej då att det ska köras 2 ggr per vecka ett tag framöver!)
Gick rätt bra igår, fick bra kontakt och körde tills det brände riktigt rejält!
Enda som jag aldrig blir nöjd med är militärpressen! Fy tusan... Där står det helt still.
Skulle nog inte klara ett ynka gram mer än det jag kör idag.
Men, då är det väl bara att bita ihop och fortsätta jobba antar jag... 

Idag har jag kört framsida lår och vader.
Gick upp lite på vikterna i knäböjen idag, efter att ha kört lite lättare och högreps efter nyår.
Gjorde ett nytt PB i hackliften, en gangster ökning på hela 5 kg! Haha! Jaja, man måste börja nånstans!
Resten av passet gick sådär, trycket tog liksom lite slut efter ett tag. Men jag kämpade mej igenom allt jag planerat i alla fall, och även om jag va bra sugen på att skolka vadträningen så gjorde jag inte det.
Vet ju hur sur jag blir efteråt när jag fuskat..! ;)

Körde med nya bältet idag, där prickade stora syster in precis rätt present! Tusen tack Sis! ;) ♥


Och under tiden jag skrivit här, har torsken kokat klart ute i köket.
Så det är väl bara att bege sej ut dit för att börja väga och fördela i portionspåsar...



...Sen måste jag säga att jag tycker det är jättekul med kommentarerna jag fått under dagen!
Thanks a lot! :)





Kommentarer
Postat av: Dahl

Du borde faktiskt skriva en undertext där!

Varför jag är så fin i håret! :p

2011-01-20 @ 10:02:08
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vadå?! Du har väl håret så där ganska ofta?! Lite Flickorna på Klitteholm style?! :P

2011-01-20 @ 10:05:46
Postat av: Tessan!

TOSK!

2011-01-21 @ 10:06:27
URL: http://sessapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0