Its all in your mind...



När jag känner mej trött eller dålig i kroppen,
bottnar det oftast i en fix idé eller något som tynger mej.
Alltså sitter mina problem oftast i huvudet eller i själen!

Gårdagen var ett bra exempel. Jag var så taggad inför formchecken,
för jag tyckte det både såg ut och kändes som om det hade hänt jättemycket!
Var därmed oxå väldigt stressad och lite nervös inför vägningen.
Och som jag skrev igår blev jag ju väldigt besviken..!
Jag hade satt upp ett viktmål inne i huvudet, som jag inte klarade.
Skojar inte när jag säger att jag kände mej VÄRDELÖS!

Hela dagen igår malde tankarna... "Att fan, jag kunde gett lite till! Ahh!"
Gymmet igår kväll tyckte jag gick skit! Dåligt med energi, ingen kontakt and so on.
(Sen höll jag på att få utbrott på att det spelades så jävla dålig musik oxå!)

När jag kom hem, hade jag fått uppdatering på dieten av Heidi.
Träningen var klar för dagen, jag åt mat, duschade och kröp upp i soffan och slappnade av.
Sov gott inatt, med vetskapen om att i morgon är en ny dag men nya chanser!

Och idag känns allt bra igen. Jag är back on track..!
Tog och tittade tillbaka i träningsdagboken förut, och inte gick väl gårdagens träningen såå dåligt?!
Jag gjorde fan PB´n igår! :)
En god del träninsvärk sitter på dom rätta ställena.
och i morse hade jag även droppat 4hg sen vägningen igår.
(även om man inte ska hänga upp sej allt för mycket på vad vågen säger.)

Allt satt/sitter i huvudet. När jag slappnar av och inte tänker så mycket...
Då funkar allting plötsligt.

:)


Idag är jag en glad Alexandra, som ser fram emot en ny vecka i morgon!
Med dundergröt,torsk, mycket träning och massa timmar på jobb! :)






Världens bästa start på dagen..!
Varje dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0