Liker!




Fick ett schema förslag av chefen förut...
Kan inte annat än att gilla det!
Jobbar max 3 dagar i rad, sen är det 2 dagar ledigt... och så rullar det på!
GÖTT!
Kommer (förhoppningsvis!) hinna med träningen bättre nu,
även om jag vissa dagar nog kommer få köra både styrka och cardio innan kl 10.00.
Men hey, jag har ju gått upp kl 5 ett bra tag nu, så det ska väl inte vara nåt större problem?!
Och i annat fall så tar man väl och delar upp det och kör styrkan efter jobb.
Är man ledig några dagar efteråt kan man ju träna rätt sent ändå... :)

I LIKE IT!

Hoppas så innerligt att detta blir bra nu!


Åh, nu vill jag åka o träna...
SÅ DÅ GÖR JAG DET! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0