Mästerfotografen!


Fotograf är ju varfall inget yrke för mej. Knappast modell heller!
Skulle ta kort på min lilla ådra på axeln,
NÅN som ser den?! Hmmpf!
Jag LOVAR, den finns ju där...!

Skulle sen prova ta lite kort på ryggen... Det här är försök nr 343984!
Haha, ni kan ju tänka er kvalitén på dom andra då?!
Nej, jag får nog ta lite hjälp om det ska bli några bättre bilder!



Ska ta och fixa lite middag, har just kommit hem från gymmet...
Skriver om dagens och gårdagens pass lite senare!

Så länge får ni väl hålla tillgodo med dessa fantastiska bilder.

Nu blire Biff o potäter! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

jag LOVAR jag ser den ;)



inte världens enklaste grej att ta kort på sig själv!

2011-01-19 @ 20:24:58
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas
Postat av: Alexandra

Phu! Tack Emelie! ;) Verkligen inte lätt nej! Får ta lite hjälp framöver! Du däremot har ju massa bra bilder! :)

2011-01-19 @ 20:41:12
Postat av: emel

haha ja tack vare att jag tränar med T :P annars hade det nog inte blivit några alls :P haha



men jag tycker du lyckas rätt bra att ta dem själv :D man ser ju dej ;) hehe

2011-01-20 @ 19:10:29
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas
Postat av: Alexandra

Haha, ja eller hur! Inte dåligt att jag fastnade alls! ;)

2011-01-20 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0