Nuså!







Kommer updaten från Oslo! :)

Tro´t eller ej, men jag och Dahl imponerade tillochmed på oss själva när vi inte körde fel en enda gång!
Raka spåret till parkeringshuset närmast Karl-Johan.
Skulle möta upp Heidi på 24Fitness, vilket blev lite fördröjt pga nyckelkrångel.
Passade oss ganska bra då Alexandra-virrhuvud inte skrivit upp duschhandduk på sin lilla fina "checklista."
Är det inte otroligt?!
Så det tog oss x antal både minuter och affärer innan vi såg så mycket som en skymt av en handduk.
Och när vi väl fann en affär, ja då var det ju självklart en lyx-handduk affär.
Haha, men vad hade jag för val?!
Nej då, 350:- för en liiiiten handduk i "utruuuuulig god kvalitet!" fick det bli!



Mötte upp Heidi, in i hissen till 5 våningen, bytte om och så var vi igång.
Ville främst ha hjälp med axel och bröst träningen, så det var där vi la fokuset.


Some pics, Enjoy!





















Och ja jäklar för träning...
Där jag skulle pushat mej själv med "2reps till" där kör Heidi mer på "5reps till".
Sen har högreps fått en ny innebörd för mej. Mina 20-25st räcker inte långt när Superwoman kör 60st!
Tankeställare till mej som tycker jag kör "sååå hårt" emellanåt.
Otroligt givande träning! Jag hade time of my life! :)
Efter träningen körde vi poseringsträning, men dom bilderna håller jag för mej själv ett tag till.
Vet inte riktigt om varken jag eller ni är redo för dom ärligt talat!
Och då syftar jag inte på att det det är min form som skulle få er att smälla av! ;)
Fick i alla fall många bra tips och nyttig feedback,
så nu ska jag poseringsträna arslet av mej.
Fria poseringar ska oxå väljas ut och tränas in.
Känns som om jag har en del att göra framöver! :)

 

Måste tacka Heidi för all hjälp! Ovärderligt!
Du är en toppen coach! :)




Och Dahl, jag är imponerad över att du hängde med in på "Gangster" gymmet.
Du är en klippa! :)












Innan hemfärd blev det matlåde-middag i parkeringshuset följt av fika!
Jag antar att ni kan räkna ut vem som fick käka Swebar, och vem som fick klunka kaffe! ;)



Det va väl den dagen.
Längtar redan tills nästa gång!
Då jäklar, kommer ju formen va lite bättre oxå..! Looovar!

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0