Redan fredag...



Och denna fredag har Alexandra redan haft 2 psykbryt.

Det första mitt ute i skogen när pulsklockan la av för ett litet tag (den skärpte sej när jag började skrika på den.)
Det andra utbrottet kom i duschen, där jag står med schampo fulla huvvudet redo att sköljas ur...
TADA! Då försvinner vattnet?! AHHH! (skrik igen!)
Tror gubbarna som renoverar grann lägenheten hörde mej,
för det blev ett jävla springande i trappen och sen kom vattnet tillbaka. Phu!
Alltså hjälper det att skrika ibland... ;)


NU är jag i alla fall på prima humör igen!
Gröten är på väg ner i magen och sen ska jag bege metj mot jobb! :)







Have a nice friday folks! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0