Sjukstugan


Och jag tar kvällen nu. Tror båda (?) mina grannar har fest idag...
Tur att det finns några som har energi och är pigga! ;)


Har haft tidernas tråkigaste lördag.
Se på tv en hel dag är fan inte alls nån höjdare när det väl kommer till kritan!
Missade ju Edasväng myset oxå... Det känns jäkligt tråkigt!

Så nu har jag ställt in mej på att vara mycket bättre i morgon,
hoppas på att klara göra sista dagen på jobbet!
Skulle kännas trist att inte få säga hej då till tösera.


Ska ju inte sticka under stol med att det hade varit skönt att få röra lite på kroppen oxå!
Herregud, jag blir som en 80årig kärring i kropp o leder efter en sån här passiv dag!
Usch o fy!


Nej, men med lite sömn, ipren och kosttilskottplugg är jag säkert bättre i morrn!
Visst?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0