Tack!



Tack så hemskt mycket för kommentarer, mail och uppmuntrande ord! :)
(både här och på facebook!)

Det övervägde helt klart all ågren jag haft om jag gjort rätt eller inte, som släppt in er i mitt träningsliv! :)


Men nuså... över till det allt handlar om, TRÄNINGEN!

Igår blev det ett mage/axelpass. Hade rätt bra ork, och dom bästa av supportrar!
Eller, vi kan säga att det finns "nån" som håller stenkoll på mej där nere!
Det är inte tillåtet att skicka sms, eller röra mobilen under träning!
Torka svett och dricka vatten, det är det man har dispans till tydligen! Haha!
Så det är inte lönt att försöka få sej nån extra lång pause mellan seten, no no!

Kommer köra axlar 2 ggr i veckan nu ett tag framöver, jag ligger lite efter muskulärt där.
Skulle egentligen fotat, så man kan se om det blir några framsteg?!

Idag blev det ett "sent" pass, direkt efter jobb.
Framsida ben och vader. Egentligen ett av mina favoritpass, men idag gick det bara okej.
Varken mer eller mindre! Grym träningsvärk sen i söndags,
och så antar jag att kroppen inte riktigt hängt med i omställningen av jobb o träningstider.
Inte huvudet heller för den delen, höll på att glömma bort sista matlådan idag!
KRIIS! ;) (sånt får inte hända...!)
Så maten blev lite för brått på träning, vilken resulterade i ballongmage.
(Det går att träna med ballongmage, men det är inte vidare smickrande... :P )

Har haft massa trevliga kunder under dagen, Gillar gillar mitt jobb! :)
Annars har det varit en GAINER dag idag! Har gått massor! Detta måte ju innebära att grabbarna tänkt bli riktigt biffiga i år?! Det måste man se som positivt väl?! :)


Nu har jag precis fått i mej sista maten, den glömde jag minsann inte!
Idag blev det "släng allt i stekpannan" wook... (ja, jag slängde i riset oxå! Lättvindigt!)









Ska "plugga" lite, och maila Heidi innan ögonen faller igen för idag!








Kommentarer
Postat av: emelie

tycker jag absolut vi kan göra :)

tack för komplimangen



adda mej gärna på facebook



Emelie hyrkäs



lättare att skriva där :)

kram

2011-01-13 @ 21:47:17
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas
Postat av: Alexandra

Ska jag göra direkt! Och så åker du upp på länlistan! :) kram

2011-01-13 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0