Tid till övers...


Ligger fortfarande på soffan.
I ochförsej hos mor o far, men det är fortfarande en soffa och jag är fortfarande inte pigg.

Så då tänkte jag delge er några av mina MÅL FÖR 2011.



Göra min första Body Fitness tävling i april.
(förhoppningsvis fler efter det!)

Byta jobb, och göra allt i min makt för att det ska bli bra!

Bli mycket striktare/bättre angående maten, speciellt off season.

Spara pengar sluta och sluta slösa.

Umgås mer med mina älskade syskonbarn.

Bli bättre på att visa uppskattning mot folk runt omkring.

Resa utomlands.

Fokusera på det JAG vill, oavsett om andra tycker jag är knäpp! ;)

Våga satsa mera.






Och så ska jag titta på min väggtext, VARJE DAG...
För att nöta in texten i skallen!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0