Träningen igår...

    


På träningsschemat stod bröst/biceps. Slängde in det extra axelpasset på det.
Blev lite sen ner till gymmet och pratade lite för mycket när jag väl var där... (fort gjort!)
så jag fick stressa lite på slutet.
Vilket resulterade i en jäkla pump i biceps som hamnade sist av passet.
Känns idag! Eller det gör det för den delen i bröst och axlar med...
Måste säga att det inte va lika kul att köra axlar igår som det var i tisdags.
Inte alls lika stark igår... ;)



Skyndade sen hem från gymmet, och så kom min "manager" Dahl över för Let´s Dance mys. :)
U R THE BEST! ♥
Att du orkar lyssna på allt mitt tjat... Det ska du fasen ha cred för!





       


Yesterday, before da gym!







Kommentarer
Postat av: emelie

fina bilder mer sånt!



By the way Det ser bra ut!!!

2011-01-19 @ 08:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0