Happy face!



Jag har världens bästa jobb! :)
Skulle kunna jobba varje dag, för så jäkla kul är det verkligen.
Det känns knappt som ett jobb?! Jag går dit, stämplar in och är in heaven!
Jag får liksom betalt för att jobba med det jag brinner för och är intresserad av..!
Konstig känsla... Men på ett väldigt bra sätt! :)

Idag var chefen uppe och jobbade. Vi har nästintill vänt uppóner på hela butiken.
Flyttat om i alla glasskåpen, möblerat om i proteinhyllorna och rättat till och flyttat om allt som står/stod på pall.
Så även om det var gymvila för mej idag, har jag rört på och använt kroppen flitigt ändå!
Alla stora hinkar ner på golvet, planera om, bära bort hinkar, bära fram hinkar.. å sen upp på '
pallen med hinkarna igen. And so on... Men gratis träning är vi inte rädda för, tvärtom! :)
Och bra blev det! Ska knipsa några kort på måndag om ja kommer ihåg.

Jaa, jag är ledig ända tills på måndag. What to doo?!
(Träna är självklart.)


Är taggad inför formchecken på lördag. Riktigt jäkla taggad!
Har pratat en hel del tävling under dagen, och jag får fjärilar i magen...
Hela den här resan är ju en upplevelse för mej. Oavsett hur det nu kommer gå i slutändan.
Man lär sej så otroligt mycket om sej själv..! :)


Fick med mej grejer hem idag, TACK säger vi då! :)
(och gillar jobbet ännu mer!)







Isolat att använda efter träning...






Och kasein till att göra fluff! Weee!
(i alla fall efter dieten..!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0