Energy - low!



Är det normalt att vara mer sliten en ledig dag, än en dag man jobbar?!
Jag är då det idag i varje fall...
Har inte gjort ett jävla dugg känns det som... Suck!

I morrn är det i alla fall tillbaka till jobbet! Åhh, vad jag ser fram emot det...! :)
Kollegan ringde förut, och idag hade vi äntligen fått in WNT proteinet! Wee!
Har totalt förälskat mej i smaken choklad/blåbär.
(Kan väl erkänna på en gång att det var jag som roffade åt mej dom flesta provpåsarna i den smaken)



Hade bästa Dahl med på da gym idag, så istället för att tjöta mera nu får ni lite bilder!











Som ni ser är det ju en bra bit kvar, massa fett som ska bort!
Men det blir ju lättare för er att följa mej i utvecklingen
om ni får lite bilder med jämna mellanrum!
(Jajjemän, är rätt smart ibland serrni! :P)



Nu ska jag hänga tvätt, äta Kylling o liiiis;
Å sen soooova! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0