Vågar jag..?

 



Jag och Dahl disskuterade bloggen förut. Jag har ju inte "skyltat" med den precis.
Man måste mer eller mindre in på hennes blogg för att hitta min.
För innerst inne är jag en liten fegis, livrädd för vad folk ska tycka, tänka och skvallra om.
Jag vet att min sport varken är särskild förstådd eller accepterad.
Om folk nu ens använder termen "sport".

Men ändå står jag för den jag är och det jag gör till 100%.

Så det känns väl som att det är dags att sticka ut hakan lite nu, folk får säga och tycka vad dom vill.
I det här lilla samhället gör nog alla det ändå! :)

Jag inbillar mej faktiskt att det kanske i längden kan hjälpa mej lite oxå.
Folk kommer se hur mycket slit det är, och att jag jobbar hårt för varenda liten muskel!
Och framförallt att jag tränar och är 110% ren!
Här är det bra kost, jävligt bra självdisciplin och stenhård träning som gäller!
:)

I framtiden kanske det tillochmed blir mindre prat och funderingar om vad jag håller på med!?
Och det är heeelt okej att undra, jag svarar gärna och ärligt på funderingar! :)



Så för er som vill, är ni hjärtligt välkomna att följa mej och min väg mot;

-BODY FITNESS SCENEN I APRIL!











Kommentarer
Postat av: Jostein

Woow, for en kropp du har :) Det var noe annet av jobbeklær det. Og muskler også :) Du får begynne å date menn naken syns jeg :p

2011-01-11 @ 19:49:40
Postat av: Tessan!

Välkommen ut ur garderoben! <3

2011-01-11 @ 20:15:15
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

No dating at all är nog mer vad som gäller... ;) så länge grabbarna är härifrån!

Tack Tessan...! :D

2011-01-12 @ 08:44:32
Postat av: Ida

Du är grym!

2011-01-12 @ 09:12:21
Postat av: Emelie

Haha det såg jag inte ens, vi verkar gilla samma saker, går du på diet nu? Det var BF du skulle köra på battle of scandinavia? Jag tror det kommer gå bra du verkar ha en grym form:) är det din första tävling? Jag ska ju köra CBB på samma tävling och är sjukt nervös redan haha, då ses vi nog där, mvh Emelie

2011-01-13 @ 00:23:22
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0