Är magen glad...

-Är människan glad!
Nåt sånt va det väl Gustav Svensson sa?!
Jääävligt klokt i vilket fall! :)
Idag har min mage varit glad = Jääätte glad Alex! :D


Låg som ett litet barn kvällen innan julafton igår... Kunde inte somna, va så uppspelt över det här med Fas 1 och allt nytt i matväg! Så det blev inte många timmars sömn, plöjde igenom X antal Body tidningar innan jag tillslut klarade av att somna.
Vaknade ändå pigg och alert i morse... Kläder på, koppla hunden och så ut på cardio rundan!
Skyndade hem till den ljuuuvliga frullen... Heaven! ;)

Sen bar det iväg på jobb, sååå kul att va tillbaka igen!
:)



Och Linus är hemma igen! Weehoo! Äntligen nån jag kan dra alla mina pinsamheter för!
Även om Linkan tog hem priset idag, den där USA resan slog alla mina historier med råge.
Övertalade honom att va lite crazy och köpa ett orange Better Bodies linne...
Allvarligt, hur snyggt är det inte med orange till sommarbränna? :)
Vitt och svart... Kanske grått eller mörkblått! -Booooring! 
Nej fasen killar, ni får börja bli lite modigare!



JAG tycker det är knallfint! :)


Efter jobbet åkte jag till gymmet och drog av ett mage/benpass.
Gick okej, men jag hade inge vidare tryck eller ork... Så blev lätta vikter! Suck!
Jaja, nästa vecka är nog både ork och knän bätte... Då går vi all in!


Några timmars sömn innan alarmet drar igång...
Cardio, cardio!


I´m Happy.
For Real!

NATTA!






Min favvo kille! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0