Bara massa bra



Kan knappt lyfta armarna sen träningen igår... Det gåååår bara inte!
Kläder med dragkedja är grejen idag, dra över huvudet är lite för avancerat.

Går vidare till huvudet. Satan för en huudvärk. Jag (JAG!!!) har inte fått i mej mer än frukost idag...

Hade det inte varit för Hiro hade jag säkert inte ens kommit mej utanför dörren.
Men nu har jag ju Hiro, och han hjälpte mej tillochmed på traven med tvättkorgen ner till tvättstugan. ;)

Mer deprimerande?
Åh vart ska jag börja...
Formcheck åt helvete? Jovars..
En lägenhet ingen börjat flyttpacka i? Skoja inte..!
Regnar det ute? Jaa, faktiskt.
Känns det bättre när man klagar på allt? Nej, men det är ett tidsfördriv?

En sista deprimerande sak. Måste bara.
Jag vill oxå va i Höljes just nu! Även o jag kanske inte missar nåt (eller allt) så vill jag vara där...
Äta Lingon grova med mjukost, sova i ett rötet tält bredvid ett aggregat, se på tävlingar jag inte fattar nåt av, hänga i depån med förare jag inte vet namnet på, beställa 20 våfflor som Johan betalar och go crazy till dåliga one-hit-wonders! I princip va lite full oxå.

Jepp, sådär.. då fick jag ur mej det!
Då var vi tillbaka i mitt liv där det just nu ska knatas til Konsum för att införskaffa lite dricka.
Hiro kanske får ett tuggben eftersom han är bäst i världen.

En annan sak, eftersom det här inlägget ändå inte verkar handla om träning;



Lillebroren har världens skönaste sovstil.
Världens finaste syskonbarn, det har jag i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0