Ben!



Phu! Första benpasset för veckan gjort, framsida! 
Baksida tar vi på onsdag eller torsdag tror jag! :)

Har kommit på att jag kanske har rätt "okej" med ben?
Missförstå mej rätt, jag kommer väl aldrig ha nog bra ben!
Men det ska ju liksom bli nån sorts symmetri av det hela...! Så det gäller ju att bli så jämn som möjligt?!
Därför körde jag idag fler, lättare set i hacken o bensparken än vad jag brukar göra.
Mitt minne är ju rätt... Dåligt, men jag tror det blev nåt sånt här;
Knäböj 50x12, 70x10, 80x10, 80x10
Hacklift 30x12, 50x12, 70x10, 70x10, 50x12, 30x10, 30x10
Benspark 25x10, 30x10, 35x10, 40x8, 40x8, 40x6, 30x10
Knäböjen körde jag väl som vanligt, men inte alls så tungt... Hade turen att få "hat-stången" oxå...
Vette sjutton, men jag har fått en fix ide om att den bara rullar?! HATAR den i vilket fall!
Vikterna i bensparken kan man ta med både en och två nypor salt, dom stämmer nog inte värst bra!
Skulle egentligen kört benpressen oxå, men jag va faan slut efter bensparken! Go´mjölksyra där! ;)

Körde lite bröst oxå, impade nog stort med mina vikter där i bänken! ;)
Satan vad klen det går att va...
Men, satt som en smäck gjorde det! Egentligen det enda som räknas för mej just nu,
för jag måste förbättra mej tills Lucia!
Annars gick det bra, nya favvo muskel gruppen tror jag! :)



Galet bra! Tror Jannica Larsson lagt ner en del krut på bröst träningen!
Snodde lite fräckt bilden från hennes blogg...! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0