Bra fredag!



Fått gjort många "tråk saker" idag!
Tömt det sista ut gamla förrådet och besiktigat,
skrivit på papper och lämnat ifrån mej nycklarna till gamla lyan!
Tvättat, storhandlat och börjat packa upp alla mina kläder o grejer...

Men det hela vägdes upp utav Träning med Marion, och att Hiro är tillbaka på Skatan!
Åh, blev så glad när jag fick se honom! :) (Blev jag ju såklart av att se Marion med då!)

Träningen idag gick bra, men jag hade lite halvdåligt tryck!
Körde axlar, men kände mej lite sliten redan i början på passet, så det är nog mer dom och inte benen som tagit stryk under veckan! ;)
Men, det blev absolut inget dåligt pass... Godkänt ändå!
Nästa vecka blir det mycket träning i Norge då gymmet stänger för städning.

-Tur man har dessa norskarna att åka till! :)


Nu tror jag att lilla hunden vill ut en sista sväng, sen blir det sängen!
Är galet trött då jag abslolut inte kunde somna igår och nog bara fick ihop 5 timmars sömn, för lite för mej!
I morrn bitti blir det cardio, sen vägning... Hmm, inte hunnit tjuvväga mej den här veckan.
Såi morgon blir det antingen en glad o nöjd Alex, eller en jävligt missnöjd o förbannad..!
För omgivningens skull hoppas jag på det första!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0